Gå til indhold Gå til navigationsmenu

Ofte stillede spørgsmål


Hvem kontakter jeg ved spørgsmål angående min bestilling?

Send venligst en mail til os på bildeleonline@delti.com

eller kontakt os via telefon på +45 77 345 733 (mandag til fredag fra kl. 7 til kl. 22).

 

Jeg er usikker, om min bestilling er blevet leveret. Hvad gør jeg?

Efter korrekt modtagelse af din bestilling bliver du omgående kontakteret via mail og får en bestillingsbekræftelse med et ordrenummer. Skulle dette ikke være tilfældet, send venligst en mail til bildeleonline@delti.com eller kontakt os via telefon på +45 77 345 733 (mandag til fredag fra kl. 7 til kl. 22).

 

Hvorfor bliver visse bildele ikke længere tilbudt?

På grund af forsyningsmangel fra producentens side, kunne det ske, at vi for tiden ikke tilbyder enkelte dele. Vi kan alligevel gerne modtage din bestilling. Så snart artiklen kan leveres, vil du blive kontaktet.

 

Hvordan ved jeg, om min internetbestilling er modtaget?

Du vil omgående få en ordrebekræftelse via mail eller fax. Har du husket at oplyse en mail-adresse eller faxnummer, men alligevel ikke har modtaget en ordrebekræftelse, er din bestilling desværre ikke modtaget. I dette tilfælde, opgiv venligst din bestilling igen.

 

Har jeg de samme rettigheder ved køb over nettet, som hvis jeg handler i en almindelig butik?

Internettet er ikke et område udenfor lov og ret, som en del skeptiker vil få os til at tro. Forbrugerloven, ligesom andre vilkår gælder også ved internet-transaktioner. Dine rettigheder når du er internetkunde, er i høj grad de samme som gælder i en almindelig butik.

Hvis du ønsker 7 dage til at bekræfte din ordre, kan du markere denne service.

Du har ret til at returnere produktet indenfor 30 dage, hvis varerne ikke er blevet brugt eller monteret. Omkostningerne for returtransporten debiteres din konto med 100 DKK/artikel. Hvis varerne har fået skader eller på anden måde er defekte, støttes du af konsumentloven, se vores returpolitik under generelle købsbetingelser. Derudover har du ret til at fortryde købet indenfor 14 dage.

 

Hvad gør jeg, hvis en leveret artikel er defekt?

Skulle en artikel være defekt, kan du naturligvis reklamere den i garantiperioden. Garantiperioden for vores varer er 24 måneder, begyndende med den dag hvor varene udleveres.

Kontakt venligst først vores kundeservice på +45 77 345 733 (mandag til fredag fra kl. 7 til kl. 22). Du vil få en reklamationsformular som du bedes udfylde og underskrive og sende til os. De reklamerede varer sender vi til producenten til undersøgelse og vurdering. Bemærk: Send venligst ingen artikler til vores forvaltning i Hannover. Vi kan ikke tage imod varer på denne adresse. Ved eventuelle reklamationer af monterede reservedele kontant venligst dit værksted.

 

Er det sikkert at købe med kreditkort?

Ja! Medmindre du tillader uvedkommende adgang til dine kreditkortdetaljer. Der er efterhånden mange forhandlere som krypterer deres kreditkortdetaljer optimalt for at kunne undgå misbrug af dine detaljer på vej til modtageren. Vores kodering - SSL - Secure Socket Layer - er den pr. dags dago bedste.

 

Kan I garantere, at priserne ikke stiger?

Priserne på det internationale reservedelsmarked er afhængig af tilbud og efterspørgsel; daglig skiftende valutakurser f.eks. mellem Dollar og EUR har umiddelbar virkning på delenes priser. Delticom prøver at have den bedste pris for dig! Du kan se den garenterede pris ved at kigge på vores tilbud.

 

Hvad betyder "bonitetskontrol" eller "risikovurdering"?

Vi kontrollerer indgående bestillinger, om de givne data muligvis har fejl eller andre problemer som kunne forhindre korrekt eller rettidig levering.

 

Hvad betyder IBAN?

Forkortelsen IBAN står for"International Bank Account Number". Nummeret er sammensat af den 2-cifrede landskode "DK" i Danmark, en 2-cifret kontrolnøgle, det 4-cifrede registrationsnummer og kontummeret på maksimal 10 cifre, hvor kortere kontonumre bliver suppleret med nuller.  Fordelen ved IBAN er, at falsk angivet information hurtig bliver afsløret gennem fælles kodering og betalingsforsinkelse bliver dermed undgået. Der er forskel mellem IBAN på papir og IBAN i elektronisk form. Ved papirformat bliver betegnelsen IBAN stillet foran nummeret og opdelt i blokke á 4, hvor ved eletronisk overførsel bliver cifrene skrivet uden opdeling. Eksempel papirformat: IBAN DK89 3705 0299 1234 5678. Eksempel elektronisk format: DK893705029912345678. Fordi omstillingen i hele verden til den nye standard sandsynligvis vil tage mere tid, burde du indtil videre bruge SWIFT/BIC-kode fra modtagerens bank.

 

Kan min bestilling leveres til en anden adresse?

Vi leverer kun indenfor Danmark til enhver ønsket adresse: direkt til kunden, en alternativ adresse eller til en af vores montagepartnere.

 

Kan jeg selv afhente reservedelene?

Personlig afhentning er desværre ikke muligt, fordi du får varene leveret direkte fra en af vores lagre, som er fordelt rundt omkring.

 

Hvad sker, hvis min levering er forsinket?

Hvis leveringen af en af de bestilte produkter er forsinket, vil vi omgående kontakte dig ved samtidig at tilbyde en alternativ artikel som er direkte klar til levering.

 

Hvordan kan jeg betale hos jer?

Vi byder følgende betalingsmetoder:

- Med kreditkort eller kontantkort. Vi accepterer Visa, Eurocard/Mastercard. Skriv altid dit kortnummer. Vi debiterer din konto efter levering

- Via bankoverførsel. Overfør beløbet til kontonummeret på fakturaen. Når vi har registreret betalingen, sender vi varen til dig

- Nem og sikker betaling med PayPal

 

Kan jeg udsætte leveringsdatoen?

Hvis artiklerne allerede er på vej til dig, kan vi desværre ikke ændre routen af vores speditør, fordi den agerer uafhængigt. Skulle speditøren ikke kunne antræffe dig, vil han efterlade en besked med en ny leveringsdato plus et telefonnummer til kontakt.

Feedback